Жаңалықтар / Новости
  Педагогтердің кәсіби даму траекториясын шыңдау және үздіксіз білімін жетілдіру мақсатында  Қазақстан Республикасы Президенті  Н. Назарбаевтың 2018 жылдың 10 қаңтарындағы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Жолдауын іске асыру аясында «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ педагогтер үшін бейне-сабақтар мен бейне-дәрістердің «Педагогикалық идеялар панорамасы» байқауын жариялайды. В контексте реализации программы «Рухани жаңғыру» и Послания Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана «Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции» от 10 января 2018 года АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» объявляет конкурс видео-уроков и видео-лекций «ПАНОРАМА ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИДЕЙ» 
   |   

Нетрадиционные техники в аппликации как средство развития трудовых умений у детей среднего дошкольного возраста

Рейтинг:   / 0
Скорых Марина Александровна
воспитатель
ГККП ясли/сад «Ак бота»
Кызылжарский район. поселок Петерфельд

            Одной из главных целей дошкольного образования является создание и поддержание условий, обеспечивающих полноценное личностное развитие каждого ребенка.

Подробнее...

Қол еңбегі шығармашылығы арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту

Рейтинг:   / 0

Шертанова Майра Аскаровна

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы

«Балауса» бөбекжай-бақшасы» МКҚК, тәрбиеші

Жамантаева Карашаш Калшеновна

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «СҚО бойынша ПҚ БАИ»

«Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім беру»

кафедрасының аға оқытушысы

 

«Мектепке дейінгі кезеңде қол еңбегі шығармашылығы

 

арқылы балалардың ұсақ моторикасын даму жұмысының

 

жүргізілуі өте тиімді әрі өзекті мәселелердің бірі.

 

Балалардың қабілеті мен дарындылығының қайнар көзі –

 

олардың саусақтарының ұштарында»

 

В.А.Сухомлинский

         Мектепке дейінгі кезеңде қолдың ұсақ моторикасы мен қимыл-қозғалыстарын дамыту жұмыстары маңызды деп ойлаймын. Себебі, балабақшаға ерте жастан келген балалармен құрастыру, мүсіндеу, жапсыру, сурет салу оқу қызметтерін жүргізу кезінде кейбір балалардың қол икемділіктерінің үйлесімді жұмыс жасамауын байқадым. Балалардың қол икемділіктерінің епті қимыл қозғалыс жасауы үшін не істеу керек деген ойлармен өзіме сұрақтар қойып, іздене бастадым.

Подробнее...

«Воскобовичтың дамыту ойындары» - мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуындағы қосымша даму бағыты»

Рейтинг:   / 0
Даниярова Айнур Шахметовна
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы
«Балауса» бөбекжай-бақшасы» МКҚК, тәрбиеші

«Балалар – қоғамның ең әлсіз, аса қорғалмаған бөлігі. Біздің елімізде

туған бала – қазақстандық. Оларды қорғау – мемлекет пен

қоғамның міндеті. Балалардың тәрбиесі – болашақтың үлкен

инвестициялауы. Осы сұраққа жауапты қарап, балаларға

ең жақсы білім беруіміз қажет»

Н.Ә.Назарбаев

Бала-біздің болашағымыз. Ал өз болашағымызды жарқын көргіміз келсе, қазірден бастап жалықпай көмек көрсетуіміз керек. Қазақстан халқына арналған кезекті жолдамасында Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев мектепке дейінгі білім беру сапасын жақсарту керек екендігі туралы айтты. Елбасымыз ойлау негіздері, ақыл-ой мен шығармашылық қабілеттер, жаңа дағдылар сонау бала кезден қалыптасатынын ескертті. Президентіміз білім беру ісінде 4К моделіне назар аудару керектігін белгіледі: креативтілікті, сыни ойлауды, коммуникативтілікті дамытуға және командада жұмыс істей білуді.

Подробнее...

Сезімдік тәрбиені қалыптастыруда М. Монтессори әдістемесі Монтессори әдістемесінің маңызы

Рейтинг:   / 0
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
Ақ қайың балабақшасы МКҚК тәрбиеші
Сейітова Алтын Талиқызы

 

1870-1952 жылдар аралыгында кішкентай балаларды тәрбиелеп оқытуға байланысты, ерекше әсерлі жүйені жер шарына кеңінен әйгілі еткен көрнекті үздік итальяндық ғалым, дәрігер-антрополог, философ, психиатр және психолог, педагог-гуманист Мария Монтессори».

Подробнее...

Использование дидактических игр в развитии коммуникативных способностей детей

Рейтинг:   / 2

 

Исетова Раиса Бариевна

ГККП ясли-сад «Ақ қайың», г. Петропавловск, СКО

Развитие коммуникативных возможностей ребенка в современном обществе становится актуальной проблемой воспитательной работы.

Нормальная речь является важным условием развития личности ребенка. Богатая и правильная речь является условием необходимым условием для свободного высказывания собственных мыслей. Также открываются широкие возможности в познании окружающего мира, отношения со сверстниками и взрослыми более полноценные. Таким образом, психическое развитие ребенка происходит более активно.

Подробнее...

БАЛАБАҚШАМЕН ОТБАСЫ САБАҚТАСТЫҒЫ

Рейтинг:   / 0

Ищенко М.К.

г. Караганда, КГКП ясли – сад «Балдәурен»

Елбасы Н.Ә. Назарбаевтың “Қазақстан 2030” Қазақстан халқына жолдауында: Қазақстан азаматтарын мемлекетіміздің құқығын, мүделерін биік ұстайтын азамат етіп тәрбиелеу қажет. Ол бірдей қазақ, орыс, ағылшын тілін жақсы меңгерген. Барлық әлемге белгілі және сыйлы, өз елінің потриоты болу керек делінген.

Подробнее...

Работа по развитию речи детей с ОНР I уровня

Рейтинг:   / 0
Кубкина Виктория Сергеевна

ГККП ясли-сад «Ақ қайың», г. Петропавловск, СКО

Общее недоразвитие речи (ОНР) I уровня характеризуется низким уровнем речевой компетенции ребенка. Словарь детей ограничен малым количеством слов, либо ребенок произносит звукокомплексы. Отсутствует фразовая речь, ситуативное употребление речи, часто могут присутствовать дефекты звукопроизношения и фонематического восприятия речи.

Подробнее...

                       

2016-2017 © Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО»

 
Яндекс.Метрика