Жаңалықтар / Новости
  Педагогтердің кәсіби даму траекториясын шыңдау және үздіксіз білімін жетілдіру мақсатында  Қазақстан Республикасы Президенті  Н. Назарбаевтың 2018 жылдың 10 қаңтарындағы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Жолдауын іске асыру аясында «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ педагогтер үшін бейне-сабақтар мен бейне-дәрістердің «Педагогикалық идеялар панорамасы» байқауын жариялайды. В контексте реализации программы «Рухани жаңғыру» и Послания Президента Республики Казахстан Н. Назарбаева народу Казахстана «Новые возможности развития в условиях четвертой промышленной революции» от 10 января 2018 года АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» объявляет конкурс видео-уроков и видео-лекций «ПАНОРАМА ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИДЕЙ» 
   |   

Оқушылардың ақпараттық құзыреттілігін арттыру жолдары

Рейтинг:   / 0
СҚО. Жамбыл ауданы
«Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
Информатика пәні мұғалімі
Қошаев Әсет
«Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім беру»
кафедра лаборанты
Аубакирова Ж.К.

 

«Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет»
Н. Ә. Назарбаев

 

Еліміздегі өзгерістер, қайта жаңғырулар білім беру жүйесіне де айтулы реформалар мен жаңа мақсаттар әкелді. ХХІ ғасырда адамдар жаңа технологияның тасқынының куәгері болды. Компьютер мен интернет, жаңа байланыс құралдарын, жаңа материалдар мен қызмет көрсетулер, жаңа ғылыми жаңалықтар, осының бәрі оқушылардың ой-өрісіне әсерін тигізді және таң қалдырды. 

Подробнее...

АӘД оқу үдерісін тиімді ұйымдастыру- оқушылардың бойында патриоттық тәрбие қалыптастырып, дамытудың негізі.

Рейтинг:   / 0
СҚО, Жамбыл ауданы
«Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
Алғашқы әскери дайындық пәнінің мұғалімі
Рахметов Дамир Сагытович
«Өрлеу» БАҰО АҚФ СҚО ПҚ БАИ аға оқытушысы
Ахметова Асем Едильжановна

 

«Адам болу – қасиет, азамат болу –

 

міндет, патриот болу – парыз» 

 

Бауыржан Момышұлы.

 

Қазіргі кезеңде патриотизм тақырыбы, оның ішінде қазақстандық патриотизм мәселесі барлық қоғамдық, мемлекеттік, саяси, мәдени-рухани тақырыптардың өзегіне айналуда. ҚР Президенті Қазақстан халқына кезекті Жолдауында «оқыту үдерісінің тәрбиелік құрамдасын күшейту қажеттілігін» ерекше ескерткен және олардың ең бастыларының қатарында «патриотизм, мораль мен парасаттылық нормалары, ұлтаралық келісім мен толеранттылық, тәннің де, жанның да дамуы, заңға мойынұсынушылық» аталып өткен, сонымен қатар, «бұл құндылықтар меншіктің қандай түріне жататынына қарамастан барлық оқу орындарында да сіңірілуге тиіс»

Подробнее...

Нетрадиционные техники в аппликации как средство развития трудовых умений у детей среднего дошкольного возраста

Рейтинг:   / 0
Скорых Марина Александровна
воспитатель
ГККП ясли/сад «Ак бота»
Кызылжарский район. поселок Петерфельд

Жамантаева Карашаш Калшеновна

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «СҚО бойынша ПҚ БАИ»

«Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім беру»

кафедрасының аға оқытушысы

            Одной из главных целей дошкольного образования является создание и поддержание условий, обеспечивающих полноценное личностное развитие каждого ребенка.

Подробнее...

Көркем шығармаларды оқыта отырып, оқушылардың тіл байлығын дамыту.

Рейтинг:   / 0
СҚО, Жамбыл ауданы
«Ғ.Мүсірепов атындағы жалпы орта білім беру мектебі» КММ
Алғашқы әскери дайындық пәнінің мұғалімі
Қалиев Мағжан
«Өрлеу» БАҰО АҚФ СҚО ПҚ БАИ аға оқытушысы
Ильясова А.Ш.

 

                             Тіл – қай ұлтта, қай елде болсада қастерлі, құдыретті. 
                                Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады.
 

    Тыңдалым және айтылым, оқылым, жазылым – бастауыш сыныптардағы барлық пәндер үшін маңызды болып табылатын қарым-қатынас жасау дағдылары. Сондықтан оқушыларға осы дағдыларды барынша жетілдіруге мүмкіндік берудің маңызы зор. Нақты белгілі бір дағдыны жақсарту тәсілдерінің бірі – осы дағдыға ерекше назар аудара отырып, содан кейін бірнеше тілдік дағдыны қамтитын жаттығуларды біртіндеп енгізу болып табылады. Тілдік пәндердегі дағдыларды дамыту- оқудың сындарлылық теориясына негізделеді, яғни оқушылар жаңа ұғым туралы сын тұрғысынан ойлана отырып, оның мәнін, мағынасын ұғынады, оны бұған дейінгі білімімен байланыстырады. Сондықтан мұғалімнің басты міндеті -бастауыш сынып оқушыларының көркем шығарманы сезіммен қабылдауы, түсінуі, санасында қайта жаңғырта алуы және шығармадан қабылдағанын өзінің шығармашылық әрекетінде жүзеге асыруға ұмтылуы арқылы функционалдық сауаттылығын қалыптастырады.

Подробнее...

Қол еңбегі шығармашылығы арқылы балалардың ұсақ моторикасын дамыту

Рейтинг:   / 0

Шертанова Майра Аскаровна

Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы

«Балауса» бөбекжай-бақшасы» МКҚК, тәрбиеші

Жамантаева Карашаш Калшеновна

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «СҚО бойынша ПҚ БАИ»

«Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім беру»

кафедрасының аға оқытушысы

 

«Мектепке дейінгі кезеңде қол еңбегі шығармашылығы

 

арқылы балалардың ұсақ моторикасын даму жұмысының

 

жүргізілуі өте тиімді әрі өзекті мәселелердің бірі.

 

Балалардың қабілеті мен дарындылығының қайнар көзі –

 

олардың саусақтарының ұштарында»

 

В.А.Сухомлинский

         Мектепке дейінгі кезеңде қолдың ұсақ моторикасы мен қимыл-қозғалыстарын дамыту жұмыстары маңызды деп ойлаймын. Себебі, балабақшаға ерте жастан келген балалармен құрастыру, мүсіндеу, жапсыру, сурет салу оқу қызметтерін жүргізу кезінде кейбір балалардың қол икемділіктерінің үйлесімді жұмыс жасамауын байқадым. Балалардың қол икемділіктерінің епті қимыл қозғалыс жасауы үшін не істеу керек деген ойлармен өзіме сұрақтар қойып, іздене бастадым.

Подробнее...

Партнерство воспитателя и детей в игре

Рейтинг:   / 1
Черник Лилия Жумагалиевна
Воспитатель
КГУ «Дом ребенка» 
г.Петропавловск 
Старикова Марина Леонтьевна
Воспитатель
КГУ «Дом ребенка»
г.Петропавловск 

Общепризнанно, что для формирования у детей способов игровой деятельности воспитатель должен не только организовывать детскую игру, но и быть ее участником. Однако партнерство в игре вызывает много вопросов у педагогов. Попробуем пояснить некоторые из них.

Подробнее...

Сезімдік тәрбиені қалыптастыруда М. Монтессори әдістемесі Монтессори әдістемесінің маңызы

Рейтинг:   / 0
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласы
Ақ қайың балабақшасы МКҚК тәрбиеші
Сейітова Алтын Талиқызы

Жамантаева Карашаш Калшеновна

«Өрлеу» БАҰО» АҚ филиалы «СҚО бойынша ПҚ БАИ»

«Мектепке дейінгі тәрбие және бастауыш білім беру»

кафедрасының аға оқытушысы

 

1870-1952 жылдар аралыгында кішкентай балаларды тәрбиелеп оқытуға байланысты, ерекше әсерлі жүйені жер шарына кеңінен әйгілі еткен көрнекті үздік итальяндық ғалым, дәрігер-антрополог, философ, психиатр және психолог, педагог-гуманист Мария Монтессори».

Подробнее...

                       

2016-2017 © Филиал АО «НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР по СКО»

 
Яндекс.Метрика